Karácsony

2012.10.29. 11:54

Napló:

Idén el kell kezdeni időben a karácsonyi ajándékokat összeszedni. Még mindig a régi módszert használjuk, azaz mindenki ír egy listát és a többiek kihúzzák róla amit tuti nem kap meg. :)

A listák megvannak, némelyik csak a félhavi fizumat emésztené fel, a többi a maradékot. Ez a hónap különben is húzós a fogdoki miatt. Nagyon remélem, hogy szerdán megjön a fizum mire a dokinál végzek...

A hétvégén elméleti síkon foglalkoztam  a komóddal, azaz kitaláltam, hogy lehetne meggyógyítani. Csak 9 kéz kell hozzá...

Lilla Miskolcon járt vasárnap, természetesen anime témában. :) MilloWeen néven találkoztak ott az anime fanok. Messze van, ezért nagyon korán kellett felkelni, hogy nyitás körül már ott legyen a barátaival. Ez kb úgy nézett ki, hogy Anikó felkelt és elindult felkelteni Lillát negyed ötkor, hogy elérje az első pesti buszt. Erre én is felébredtem és "szaladtam" utána, hogy ácsi, korán van még! Mert az Anikó melletti órát nem állítottuk vissza, ezért egy órával hamarabb indult neki. Sajnos elkéstem, mert már Lilla is kitántorgott a szobájából és közölte, hogy csak három óra tizenöt van, még aludna egy órát. Mert neki szóltam még az este, hogy az éjjel óraállítás lesz. Anikó is tudta, csak gondolom a reggeli homályban nem jutott eszébe, hogy még egy órát se állítottunk vissza. Persze egy órával később jobban ment az egész ébredés, volt benne gyakorlat. Ellenben beleszaladt Lilla a legnagyobb lehűlési szélrohamokba, téliesítve kelt útra. Csak kora délután jött egy hosszú élménybeszámolós sms. "Még élek". Este a Máv hozta a formáját és ami vonat lehetett az mind késett, no nem sokat, csak épp annyit, hogy a lekéssék a csatlakozásokat. Lilla barátnéja épp lekéste volna a buszt, ezért felhívott és megkért, hogy vigyem el kocsival őket, hátha úgy még sikerül. Persze ez a vonat is késett kb. tíz percet ezért nem a Piac térre mentünk, hanem egy megállóval odébb. Ott kiraktuk...csak otthon jutott eszembe, hogy "remélem elérte a buszt", mert ha nem akkor a semmi közepén kellett pár órát várnia az utolsóra. :( Kértem Lillát, hogy kérdezzen rá, de eddig a pillanatig nem kaptam választ tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr774876542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása