elegáns megoldások

2013.06.12. 09:21

Napló:

tegnap újra Szekszárdon tett látogatást a családunk, megtekintettük a helyi fogorvosi nevezetességeket majd rövid ebéd után sütizéssel búcsúztunk.

Na ezt most kicsit hosszabban....

Már egy hete, hogy megérkezett a halász klinika sms-e, hogy 11-én 12:00-ra várnak minket, ne felejtsük el. Anikó ki is használta az alkalmat és reggelre betervezett még 2 "Házas" ügyet elintézni. Ébredés után azonban megindult a vezérhangya a fejemben és "biztos ami tuti" alapon még egyszer végig kérdeztem midenkit, hogy mindenkinek 12.00-e az időpontja. Naná, hogy Gergőnek 10:30-volt. Hamar kiderült, hogy valóban, amikor megbeszéltem az ellenőrzést 10:30-as időpontot kaptunk, ezt én is elküldtem mindenkinek. Még szerencse, így ez az egész megint az én hibám lett, majd 2 órával előbb kell indulnunk. Anikó nem tudott a második Házas ügyben intézkedni. Később persze kiderült, hogy más is elmaradt, de ne szaladjunk előre a történetben.
Tankolás, indulás, rövid eltévedés Szekszárdon, időben megérkezés. Ennyit az útról. Én kezdtem a fogkövezést. Fájt, a Lidocain ellenére. Utána az ellenőrző doktor megnyugtatott, hogy semmi problémát nem lát és megjegyezte, hogy elegánsak a megoldások a számban. :) Ennyi pénzért mi más lenne? :) Közben Gergőt is ellenőrizték, neki volt 2 pici lyuk a bölcsesség fogain. Másik, pici kerek fejű fogkefét javasoltak, mert más nem tud ott hátul hatékonyan dolgozni. Lilla megúszta, sőt megjegyezték, hogy négyünk közül neki volt a legkevesebb köve. Büszke is volt erre. Anikó viszont megszenvedett. Egy régi, tizennégy éves tömése elöregedett és javasolták a cseréjét. Ha már egyszer itt vagyunk, hajrá. Öhm, nem sima tömés, hanem porcelán betétes, gyökérkezelt fog. Legalább 3 óra. Nekem szerencsém volt, elvittem a céges laptop-ot és megtanultam a PHP sessionok kezelését. Utána a fellelhető újságokat olvastuk. Nem vagyok álszent, a Playboy-al kezdtem. Lilla ott ült mellettem, nézte ő is. Nagykorú. Gergő végzett a fogkövezéssel, de a dokik nem őt vették előre, hanem Anikót. Így mi hárman nem tudtunk elmenni Erikáékhoz. Végül mindenki elkészült...a számla is.
Erikáéknál mint a sáskák falták fel - főleg Gergő - a talán holnapi ebédet, majd megköszöntöttük őket szüli és névnapok alkalmából. A távolság miatt akkor köszöntünk, mikor találkozunk és a legközelebbi eseményekre koncentrálunk. :)  Induláskor Era említett egy cukrászdát, a Prim cukrászdát. Nem volt rossz, de Anikó szerint evett már finomabbat is. Hazafele újra esett, szerencsére nem annyira mint előtte egy nappal.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr835356899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása