Szülinap

2012.12.08. 20:20

Napló:

Ma volt Anikó szülinapja. Ilyenkor egy frászban vagyok, mert nem tudok mit venni. Most meg is beszéltük, hogy semmi különöset ne. Azt az egyet említette, hogy szeretne egy olyan párkányom ülő Mikulás alakot. Persze ne legyen gagyi. Már két napja mászkálok a városban, keresve a tökéletest. Végül megtaláltam. Emlékeztem, hogy a Tesco-ban, a virágboltban láttam ilyesmiket. A plázában csak borzalmasakat kapni. :( A vásárban sem láttam aranyosat. A bolt persze zárva volt, "mindjárt jövök". Szerencse, hogy a horoszkóp jegyem a birka. :) Megérte várni, pont megfelelő méretű, jól néz ki és egy picit vicces is. Nekem tetszik, sőt Anikónak is. Kell ennél több?

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr614976977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása