fogyókúra eredmények 2014

2014.01.19. 08:06

sulyom_1406966069.jpg_1695x478

Új képet nyitottam, mert a régi túl zsúfolt lett.

Karácsonykor sikerült majd 5 kilót felszednem. :) De visszatérve a hétköznapokhoz újra fogyok. :)

Elkezdtem a Fegyenedzést. Persze a "leggyíkabb" szinttel, ahogy azt kell. Azt tapasztaltam, ha este csinálom a gyakorlatokat akkor jól elfáradok és ennyi. Ellenben ha reggel (miután beértem a munkahelyemre és elvonultam egy üres tárgyalóba) végzem a gyakorlatokat, akkor komolyan fogyaszt. Így sikerült kimozdulni a hónapok óta tartó helybenállásból.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr275769960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása