Újabb versenyző

2013.06.15. 08:06

Napló:

Szerda délután újabb versenyzőt pipálhattam ki az üdülési jogokat újra eladó cégek között. Relax Center Marketing Kft.

Már a telefonos egyeztetés közben kijelentettem, hogy, "Nem, nem érdekel a fizetős külföldi értékesítés, de az ingyenes mindenképp". Tudom, hogy nem sok fog történni ez ügyben, de hátha. Véleményem szerint, ha igazán el akarná adni egy cég, akkor nem tennének különbséget a külföldi és a belföldi értékesítés között. Ellenben két gondolat ült be a fejembe. Az első: Honnan van meg ezeknek a cégeknek a mi telefonszámunk? Főleg a mobil számom? A másik: Miért nem szállok be ebbe a körbe? Mint áldozat pontosan tudom milyen érzésekkel, gondolatokkal foglalkoznak az üdülési joggal megvert áldozatok. Ha egy korrekt vállalkozást indítanék ez ügyben, akkor ennek a híre elterjedne és mindenki jól járna. Már van is ötletem, hogy lehetne segíteni az embereknek. Az előkészítést elkezdtem. :) Lassan lehet tolongani. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr635362228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iRon242 2013.07.11. 21:17:52

Szia Alex!

Nem tudom, hogy találkoztál-e már az Individual Sales Holding Kft-vel, de tény, hogy még a nevük is fura: most akkor Holding vagy Kft? Én megbíztam őket, hogy egy évig árulják a hévízi üdülési jogunkat. Ezért 80 ezer forintot kértek, de őszintén, meglepődnék, ha eladás lenne a vége :-(

Üdv,
iRon

iRon242 2013.07.11. 21:34:16

Ja, és hogy honnan van meg ezeknek a cégeknek a mi mobiltelefonszámunk? Egy nyilvános adatbázisból, mint megtudtam, miután már nem csak hetente, hanem néha már naponta 1-2 hívást kapok, hogy mi van az üdülési jogommal, meg van-e még, el akarom-e esetleg adni, stb., és a soron következő próbálkozónak nekiszegeztem a kérdést.

De a vicc az, hogy annyira észnélkül nyomulnak, hogy az előző kommentben említett cégtől ugyanaz a nő felhívott ismét, miután szerződtem velük, és felajánlotta a szolgáltatásaikat. Aztán miután mondtam neki, hogy mi már ismerjük ám egymást, akkor "jaj, azért volt olyan ismerős a neve... :-)" mondta.

Majd ha begurulok, ezeknek is csinálok egy listát, mint azoknak, akik állandóan hívogatnak, hogy adakozzak erre meg arra (Kunyerálók), és nem fogom felvenni a telefont nekik.

Angyalka13 2013.10.16. 20:29:17

Keresek olyan embereket akik az Individual Sales Holding Kft-vel szerződést kötött és nekik se adták el az üdülési jogukat.
Engem is átvertek, és szeretnék lépéseket tenni, hogy a pénzemet visszakapjam, de egyedül nem vagyok elég.
Üzeneteket az angyalka@lajt.hu címre küldjétek.
Köszönöm

Terike1951 2013.10.17. 15:11:48

Kedves sorstársak!
A Blog elejében olvasott céggel (Relax Center Marketing Kft) én is kapcsolatban állok áprilisban kötöttem velük szerződést a külföldi szolgáltatásukra.Sokáig én sem bíztam az értékesítésben, és a cégekben mert nagyon rossz tapasztalataim voltak.Hasonló cégeket is megbíztam,de nem történt semmi.Sajnos a legtöbb cégről csak negatív információkat lehet hallani.Én most megszakítom ezt a kört,mert a pozitív élményeimet osztom meg Önökkel.Áprilisban kötött megbízási szerződésem kapcsán a fent említett cég vezetője felkeresett szeptember elején az üdülési jogom kiadása miatt.Bár nekem nem a kiadás volt a célom, hanem az eladás ettől függetlenül belementem a hetem kiadásába, hisz én úgy sem tudtam volna kihasználni.Ezáltal megtérült a költségem,és ezekben a napokban kapok választ az eladás ügyében is.A házaspár elégedett volt az üdülő szolgáltatásával ezért valószínüleg megvásárolják.Én mindenkit csak biztatni tudok nem szabad feladni!Hisz vannak még korrekt cégek.

Terike1951 2013.11.13. 13:53:05

Örömmel jelentem be tegnapi napon létre jött az adás vétel.Végre megszabadultam az üdülési jogomtól.KÖSZÖNÖM RELAX CENTER MARKETING KFT!

iRon242 2014.11.04. 21:24:01

@Terike1951: Kedves Terike, őszintén gratuálok! Én ma voltam az RCM-nél, kötöttem velük (is) egy megbízási szerződést, remélem sikerrel járok. Remélem Ön nem azok közé tartozik, akik potom 1-200 ezer forintért szabadultak meg végül a terhüktől (az üzletkötő belföldi értékesítés esetére csak ilyenekkel "kecsegtetett", úgyhogy maradt a külföld).

iRon242 2014.11.04. 21:30:41

@Angyalka13: Kedves Angyalka, bár keresztet még nem vetettem a pénzeme, de jó ideje nem hallottam már az ISH Kft-ről. Egyszer sikerült eljutnom egy Bihari Kálmán nevű emberig, aki állítólag vezető beosztású, de ahelyett, hogy megadta volna Sára Zsolt ügyvezető elérhetőségét, akivel szerződtem, azt mondta, hogy megmondja neki, hogy hívjon vissza. Hát, napokig vártam, mire felhívott Sára Zsolt, aki először nem tudott hova tenni, majd megígérte, hogy utánanéz, van-e valami fejlemény az eladással kapcsolatban. Na azóta is nézi.

Írok azért egy mail-t is, hátha jutunk együtt valamire, csak azért gondoltam itt is jelezni a "fejleményeket", hátha más is kedvet kap a csatlakozáshoz.

iRon242 2014.11.04. 21:39:19

Kedves Sorstársak,

Múlt pénteken jártam a Bindsystem Kft-nél üdülési jog eladás kapcsán. Előzetesen az volt a szöveg, hogy náluk nem kell előre fizetni, nem kell fordítási költséget fizetni, ők veszik meg az üdülési jogokat. Amikor rákérdeztem ennek jogi hátterére, mert hogy elvileg csak magánszemély vásárolhat ilyet, a gyors reakció az volt, hogy a főnök veszi meg őket.

A lényeg, hogy az üdülési jogért nem forintban, hanem bind-ben fizetnek, amely egy virtuális fizetőeszköt, és a cég által üzemeltetett áruházban hirdetett termékekre és szolgáltatásokra lehet elkölteni (itt mindenféle iparcikk, szolgáltatás, üdülési jog, gépjármű stb. fellelhető, melyekért részben vagy egészben lehet bind-del fizetni). A rendszert egy kanadában élő magyar hölgy találta ki és működteti hosszú évek óta nagy sikerrel, és a rendszerbe bevitt üdülési jogokból utazási csomagokat állít össze hazalátogató magyaroknak. Nemes ötlet, pusztán 1000 USD-nek megfelelő forintott kell betolni az elején, amit persze le lehet vásárolni. Mondtam oké, de azért még megnézegetném az áruválasztékot, mielőtt beleugrok, aztán majd visszatérhetünk rá. Erre jött be a kisfőnök azzal, hogy hát várhatóan hétfőtől már csak regisztráció után lehet majd belépni a wbeshop-ba, ráadásul az ajánla csak itt és most él, merthogy pont összeállt a portfólió, leállnak a vásárlással. Hát, mondtam, akkor most nem kötünk üzletet.
süti beállítások módosítása