Új társasházi weboldal

2013.07.11. 09:27

Napló:

Mivel a munkámban a JQuery / JQueryUI JavaScript könyvtárakkal dolgozom, gyakorolnom kell. Mi más lenne erre a legjobb, mint egy weboldal. Ezért megújítottam a

társasházunk weboldalát. A régi oldalt sok évvel ezelőtt csináltam az akkori divatnak megfelelően. Ma már elég gagyinak láttam. A mostani nélkülöz majdnem minden felesleges csicsát ellenben használható. Sok apró trükk van benne amiket a készítés közben tanultam meg és később használtam is a munkámban. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr15400088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása