's lőn világosság

2013.08.12. 12:18

Napló:

Már évek óta használok a billentyűzet megvilágításhoz

egy LED csíkot. Sokat gondolkodtam annak idején, mivel is világítsak, hogy ne zavarjam Anikót. Végül jött az ötlet és vettem egy darab LED dekor csíkot, megbeszéltem a boltossal, hogy szereljenek rá ők megfelelő trafót. Még a MOM parkban dolgoztunk onnan nem is volt messze az üzlet. Persze a használat megmutatta, mit kell majd legközelebb másként csinálni. Túl rövid lett, a jobb oldali numerikus billentyűzet sötétben maradt. Ezt orvosoltam a hétvégén. Vettem egy előre elkészített 100 cm-es csíkot, méretre vágtam, kapott egy kapcsolót és kicseréltem. :)
 Majdnem. A méretre vágás nem gond, mert kb. 5 centinként lehet elvágni a jelölésnél. A kapcsoló se gond, mert az előző "lámpa" kapcsolóját örökölte. Volt eszem annak idején és úgy oldottam meg, hogy a kapcsoló egy lengő hosszabbítóval csatlakozik a LED trafójához, semmit nem kellett szerelnem. :) Csak leszereltem a billentyűzet tartó polcot az asztal aljáról, hanyatt dobtam magam és felragasztottam az újat. Megfogattam 3 helyen speciális lágy tartó izével (kábel tartóhoz hasonít, de sztem nem az a rendes neve), hogy ha elengedné a ragasztó ne essen le azonnal.:)

Ha már egyszer az asztal alá másztam, újra szétszedtem a kábel dzsumbújt ami a kábelcsatornában van. Portalanítás után egy picit másképp szervezve a drótokat, kb 4 felesleges vezetéket szedtem ki. Csináltam egy speciális hosszbítót, ami a szünetmentes tápegységből jön és a géphez megy. Össze hajtogattam a hosszú kábeleket és most egy fokkal jobb mint volt. A megoldás új problémákat hozott. Most az átláthatatlan kábelsaláta helyett, sehol el nem férő gombócokat kaptam, amiket el sem lehet rendesen bújtatni. Kicsi a kábelcsatorna. Legközelett kétszer ilyen nagy kell. (vagy szélesebb vagy mélyebb)

A nagy hőségtől a függönyt takaró drapériát tartó tépőzár elvált a karnistól. Nem volt más, Palmatex-el kellett megragasztanom.

Gergő a hétvégén Siófokon volt, a Street WorkOut bemutatón, ahol mint fellépő volt jelen. Több mint kettő hónapja jár edzésekre. Meglátszik rajta, sokkal jobban néz ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr385457413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása