Napló:

Gyerekkoromban (voltam vagy 6 esetleg 8 éves), láttam az Odüsszeia-t a tv-ben. Természetesen abban a percben beleszerettem az egyik szereplőbe. Nem, nem  a színésznőbe, a szereplőbe. Úgy gondolom ez nagyban meghatározta a későbbi viselkedésem. Az én kedvencem Pallasz Athéné lett, a (többek között) bölcsesség istennője. Úgy éreztem, hogy Ő az aki vigyáz rám és terelget. Bár gyakran nem értettem, hogy miért nem kerülök el minden rosszat, de később mindig kiderült, hogy egy-egy nehezebb szituáció egy sokkal jobb állapothoz vezető logikus út. Komolyan. Most történt a legutóbbi megerősítés. Lilla, már karácsony óta rágja a fülünket, hogy új telefont szeretne. A régi már ki-ki akad, nem igazán 100%-osan működik. De eddig sikeresen lebeszéltük a vásárlásról, mondjuk addig eljutottunk hogy kinéztük a következőt. Én szeretném, hogy amíg ez a telefon bírja (már csak 1-2 hónap, max. a nyár vége) addig ne cseréljen. Pénteken nagyon leverten jött haza, "azt hiszem, elhagytam a mobilom". Egy mai fiatalnak ez igazi katasztrófa. Nem beszélve arról, hogy a frissen nyitott számlájához is a mobilja volt a "kulcs". (SMS ellenőrzés meg minden) Most így belegondolva lehet, hogy nem voltam teljesen a helyzet magaslatán és vigasztalás helyett azt mondtam, hogy "igen, elhagytad, te hagytad el. Legyen ez figyelmeztetés, hogy jobban vigyázz a cuccaidra". Nem kaptam dicséretet a hozzáállásomért. Csak másnap ugrott be, hogy a nyilvánvalóan rossz eset mellett van ebben az elvesztésben valami jó is. Az, hogy nem az új mobilját hagyta el. :) Most már értem, miért súgta belül egy hang, hogy várni kell még azzal a vásárlással. :)

Hétfőn helyreállt a világ rendje, a suliban a portás megtalálta, kiderítette kié (felhívta az "Anya" telefonszámot) és estére már vissza is kapcsoltattuk a letiltott SIM kártyát. :)

Happy End

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr485107839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása