Kistücsök...reloaded

2013.09.23. 13:43

Napló:

Vicától azt kaptuk karácsonyi ajándékba, hogy egyszer elvisz minket egy családi ebédre.

Nem sokára kezdődik az éttermek hete ezért körülnéztünk nálunk miből lehet választani. Nos, semmiből. :( Vica különben is egy közelebbi időpontot gondolt, történetesen a szombatot. Kaja szervezés miatt nekünk a vasárnap volt jobb, ezt könnyen megbeszéltük vele. Ellenben a hely nem annyira. Úriember SZÉP kártyával fizet mostanság (ha még maradt rajta valami a nyaralás után) így ez fontos szempont volt. A régi favoritunk a Szárcsa kiesett, mert Anikó nagyon megharagudott rájuk a legutóbbi eset miatt. Egy darabig a Diófa volt a befutó, ekkor jöttem én, hogy ha már egyszer elmegyünk, nemá' egy hétköznapi étterembe menjünk. Akármilyen jól is főznek. Felajánlottam, hogy leszek sofőr, de akkor vigyük el Vicát és persze Gergőt is a Kistücsökbe. Ők még nem voltak, csak mi hárman a nyáron. Első körben ellenőriztem, hogy jól emlékszem-e és lehet SZEP kártyával fizetni, pipa. Vica ezután nem ellenkezett, pipa. Foglaltam asztalt ötünknek, pipa. Innen már csak annyi volt, hogy időben odaérjünk, pipa. :) Az út nem volt túl izgalmas, Gergő mesélt a sulijáról, meg magáról Vicának (főleg). Jó idő volt és bár mi direkt kértük, hogy benn együnk azzal fogadtak, hogy kinn is benn is foglaltak asztalt az idő miatt, nyugodtan választhatunk. Naná, hogy benn ettünk. Négyen kértünk "Tyúkhúsleves házi tésztával"-t. Nehogy úgy járjunk mint a múltkor Anikó, hogy már a levessel teljesen jóllakott. Utána Anikó: "Szarvasgerinc zellerpürével és vajas zöldségekkel" -t kért. A pincér megemlítette, hogy a gerincet csak közepesen tudják legfeljebb átsütni, ez zavarja-e őt? Anikó elbizonytalanodott (mint minden rendes flegmatikus) de meggyőztük, hogy ne féljen tőle. Vica és Gergő "Szarvascomb vadas mártással és burgonyafánkkal"-t kért. Lilla pedig "Harcsafilé somogyi kifliburgonya-variációval". Végül én "Házilag gyúrt szélesmetélt vaddisznóhússal és vargányagombával". Mind nagyon finom volt. Hmm, ez igaz, de az első falatok után jöttem rá, hogy ez a sok tészta hússal nem az én világom. De ettől még finom volt és jól is esett. Desszertnek sorban jöttek a "Kávékrém házi csokoládéfagylalttal" kérések, miután Anikó és Lilla folyamatosan erről áradoztak. :) Erre én kértem egy "Madártej"-et. :) Lilla annyira szépen nézett, hogy kapott ráadásnak egyet ő is. :)

hazafele bementünk a Decathlonba de sajnos nem kaptunk se cipőt se kabátot amit venni szerettünk volna. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr435529670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása