Fegyencedzés

2013.09.09. 09:16

Napló:

Huszonévesen a sorkatonai szolgálat kezdetén egy szívbillentyű betegséget találtak nálam.

A következő több mint húsz évet ezzel a tudattal éltem le. Fulladtam a lépcsőn, hamar kifáradtam ha megerőltető munkát kellett végezni. Igaz elég hamar helyreállt a normális légzés, de akkor is. nem tudtam futni, biciklizni semmit ami megterhelő mozgás. Elkönyveltem, hogy ez van és kész. Egy éve elmentem felülvizsgálatra, ahol ennek nem találták nyomát. (Őszintén szólva annak idején is egy hétig vizsgálgattak mert a "normál" ultrahangos vizsgálat szintén nem mutatta ki. Csak valami trükkös helyzetet hoztak össze és akkor mutatta meg magát a betegség. Épp ezért a lelkem legmélyén nem vagyok teljesen megnyugodva.) A főorvos szerint "csak" gyengék a szívizmok és ezért van/volt az, hogy nem bírom a terhelést.

Épp ezek miatt örültem annak, hogy Gergő rátalált egy könyvre a címe: Fegyencedzés. ha sikerül az olvasónak az elején túljutnia (számomra túl hosszan bizonygatta milyen jó ez a módszer, én 3 oldal után elfogadtam), akkor kézhez kap egy olyan eszközt ami a félénkebb (azaz "annyiragyíkvagyokhogymegakondibasemerekelmenni"), de belül változni akaró emberek is elkezdhetik vele a testedzést. A könyv nem való fogyókúrának! Több helyen is (pl. a hasizom erősítésnél) leírja, hogy a gyakorlat tökéletes elvégzésének feltétele, hogy ne légy kövér. Ez így is van. Én nem is tudom ezeket még rendesen elvégezni, mert egy dinnye itt a pocakomon útban van. Nagyon tetszik, hogy olyan alacsony szinten kezdi az edzés gyakorlatokat, ahol jelenleg én vagyok. :) Még nyaralás előtt kezdtem el. A legelső szintű fekvőtámaszból a 10 olyan izomlázat eredményezett, hogy öröm volt érezni. :) Betartom amit javasol és akkor lépek a következő szintre, amikor a jelenlegi gyakorlatokat már tökéletesen tudom csinálni. Jelenleg 25 fekvővel melegítek be és 2x25 az edzés. Hamarosan (lehet a jövő héttől) megpróbálom a következő szintet. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr735501906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása