Mohás kocka

2012.10.19. 10:42

Napló:

Szerdára foglaltunk időpontot az Éttermek hetén a fehérvári 67-es étterembe.

Mivel épp fasirtban voltunk a gyerekekkel Vica és Judit lett a társunk. (Igazság szerint Vica és Anikó szervezte az egészet, így Judit és én voltunk a kísérők. :) ) Mivel Judit buszához igazodtunk, elég korán érkeztünk. Az étterem még üres volt! Pár percet tébláboltunk is mire egy pincér érkezett. Felajánlotta, hogy válaszunk asztalt, megtettük. Már kényelmesen elhelyezkedtünk, mikor észrevettük, hogy egy kis táblán a mi nevünk állt. Sikerült a nekünk szánt asztalt kiválasztani, vagy mindenkit úgy hívnak mint engem. :) Szerencsére időben észbe kaptam és Cola helyett almalét kértem. Anikó egész héten fontolgatta mit is válasszon. A "Hokaidotök leves citrusolajjal" nem volt kérdés, a főétel és a desszert okozott fejfájást. Neki. Mint kiderült nagyon kétpólusú lett a rendelésünk. A lányok mind töklevest ettek, én ellenben "Kacsa húsleves vargányás házi metélttel"-t kértem. Nem szoktunk elegáns éttermekben enni. leginkább azért, mert féltünk, hogy nem lakunk jól. De most túl tettük ezen magunkat. Anikó végül (egyedüliként) nem ette meg a levest, mi, többiek igen. Amikor rendeltünk, előre szóltam, hogy kérek ajánlatot borra. Mikor a fő ételek megérkeztek (Mangalica szűz kakukkfüves cukkinivel, céklával a lányoknak, Tanyasi csirkemell zúzájával gyömbéres karottapürével nekem. Én a céklát gyerekkorom óta ki ne állhatom, ezért nem ezt választottam, a harmadik lehetőség a "Norvég lazac narancslében posírozva langyos édeskömény "salátával"" a hal miatt (gyakorlatilag rosszul vagyok minden haltól) esett ki. ) elég későn érkezett a bor. Ezért egy pontot le is vontam a későbbi értékelésnél. Sajnálom, kövezzenek meg, de nem emlékszem mit ittunk. :( Anikó vörösbort én száraz fehéret. És igen, nagyon jól illett az ételhez és finom volt, annak ellenére, hogy nem vagyok oda a száraz borokért. A "mohás kocka". ahogy a többiek utaltak rá, a csirkezúza volt. Egy kicsit csípett, gondolom a gyömbértől, de ízlett. Anikó csak "mmm"-zett, nagyon ízlett neki is a mangalica szűz. A desszert teljes egyetértésben a "Csokoládé mousse vaníliás körtével" lett. Én, aki szinte sosem eszem körtét hamar eltüntettem a nekem szánt adagot. A végén teljesen elégedetten távoztunk, megdőlt az a félelmünk, hogy nem lakunk jól. Még én is elteltem, pedig az nagy szó!.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr94857735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása