elmaradások

2015.08.17. 09:29

Napló:

Huh, el vagyok maradva. A tavaly előtti májusi munkaváltás óta nem sok kedvem van blogolni. Pedig az eredeti cél, hogy megmaradjanak az emlékeim nagyon is élő.

Akkor megpróbálom összeszedni mi történt.

A cégünknél egy németországi törvénymódosítás miatt erős leépítés/átszervezés vette kezdetét. Ennek lettem áldozata. 6 éve dolgoztam már, a partnereink - úgy tűnt - kevelnek, a munkámat elvárások felett teljesítettem. Mivel eleve azért jöttem ide, mert az érdekes, előre mutató, de anyagilag igen rizikós játékfejlesztést nem akartam tovább csinálni. Arra vágytam, hogy egy megbízható elismert csavar legyek a gépezetben. Elegem volt az állandó pozíció harcokból. Ez most visszaütött. Nem voltam pótolhatatlan, a három leépített ember közé kerültem. Eléggé összeestem lelkileg. Szerencsére a cég adott lehetőséget, hogy cégen belül keressek új helyet.Végül egy PHP-s fejlesztői állásban sikerült megmaradnom. Egy olyan ember projectjét kaptam meg "örökségbe" aki idegösszeomlást kapott. A helyzet a "szokásos".  Egy emberes project, dokumentáció a fejben. Innentől kettem lettünk a munkán, Gábor már többször beszélt a rendszer felhasználóival. A helyzet nem annyira szörnyű, a rendszer működik, csak a további karbantartása és fejlsztése a feladat. Mivel nem vagyok rutinos PHP programozó, a JQuery-t meg egyáltalán nem ismertem, lelkesen vágtam bele. Egy hónap múlva kiderült, hogy Gábor másik melóban kap vezető pozicíót, így én vittem onnantól az egészet a hátamon. Boldogultam. Ma már rutinos PHP/JQuery sőt ExtJs programozóként tekintek vissza. Az elmúlt több mint két évben bszálltam egy Java+ExtJs projectbe és vezető server oldali programozó vagyok. Az első PHP-s munka eredményei annyira tetszettek a felhasználóknak, hogy direkt ezért minket, sőt kimondottan engem kértek egy új munka elvégzésére. :) Így jelenleg 3 feladatom is van, ebből kettőben kiemelt pozió! Nagyon fájt, hogy kiraktak, de most úgy látom, hogy sokkal jobb nekem itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr355583590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása