Hosszú hétvége

2012.10.24. 13:28

Napló:

Szerintem rövid volt ez a hosszú hétvége.
Kezdődött azzal, hogy összeraktam a komódot.

A fiókok nem sikerültek úgy, ahogy azt szerettem volna. Csak a legfelső az, ami jól illeszkedik, a többiek csak a bal oldalukon, a másik 2-4 mm-t eláll. :( Nem ez a gond, az a gond, hogy Anikónak nem tetszik. Kijelentette, hogy addig nem fogja használni, amíg tökéletes nem lesz. :( Majd megoldom, de már nagyon belefáradtam. :(

Szombaton fodrásznál voltam. Vasárnap pihentünk. Anikó hétfőn dolgozott, mi pedig szórakoztunk. Délben Lillával együtt készítettük el a mákos gubát. :)

Rájöttem, hogy egy fontos feladatomat nem csináltam meg a munkahelyen. Kedden ezért megpróbáltam foglalkozni vele, de nem nagyon ment. :( Ez a része a kódnak, nagyon távol áll tőlem. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr944866320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása