33 év

2013.09.17. 12:59

Napló:

Szombaton délután 11-en a régi általános iskolai osztályunkból összejöttünk egy osztálytalit tartani.

Az egész úgy kezdődött, hogy Helga akinek a házunkban van egy pici varrodája kitalálta, hogy megkeresi a FaceBook-on a régi osztálytársakat. Köztük persze engem is. Végül csak 11-en "lettünk meg". Van akiről biztosan tudjuk, hogy már nem él, van akiről tudjuk rossz társaságba keveredett és külföldön él(?). Sokan nincsenek is fenn Fb-n. Végül délután 5-kor találkoztunk és elmentünk egy vendéglőbe. Megkaptuk (előre lefoglalva) a legeldugottabb termet. Fogyott a sör rendesen, csak hárman tartottuk magunkat távol az alkoholtól. Viccesen szoktam poénkodni azon, hogy hatévesen leszoktam a sörről, de ez így is van. Apu akkor kóstoltatta meg velem és ezután már biztosan tudtam, hogy ilyet én soha. 11-kor fizettem és indultam haza.

Örültem, hogy találkoztunk. Megváltoztak, egyikük kivételével meg is komolyodtak. Vicces volt, hogy a legtöbb lány úgy kezdte, hogy "húszévesen férjhez mentem...".

Sajnáltam, hogy az egyik legkedvesebb osztálytársamról azt tudjuk, hogy külföldön eltűnt, lehet beállt a Légióba és lehet már nem is él. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr885503000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása