Emlékezés

2012.11.05. 09:48

Napló:

A múlt héten otthon voltam. Kedden Anikó szüleit és vagy 50 kiló virágot vittem temetőből temetőbe.

Anikó mamája rendezgette a sírokat, még Anikó papáját se igen engedte önállóan tevékenykedni. :) Vajon honnan ismerős ez nekem? A régi, cserepes virágokat haza vittük, ott kitelelnek és jövőre megint lesz sok szép virág. :) Szerencsénkre csak egy virág alátétet vittek el nagyon kedves ismeretlenek. A Béla úti temetőnél találkoztunk Anyuval, így nem kellett haza buszoznia. Estére nagyon elfáradtam, meglepő módon.

Szerdán Szekszárdon voltam, megkaptam az új fogam. Délre volt időpöttyöm ezért megint autózni kellett. Valahogy nem sikerült teljesen a fog, mert most is fáj, ha rágok rajta. Ráadásul elfogyott a szabim, ezért majd csak decemberben tudok elmenni, hogy igazítsanak rajta. Nekik legyen mondva, ezt előre vállalták is, mert a Zsolt, aki csinálta, szólt előre, hogy egy picit magasabb mint kellene, mert süllyedni fog (ami meg is történt), de lehet, hogy ez nem lesz elég. No sokat javult, de még nem az igazi. Délután Anikóval elmentünk vásárolni. Kinézett egy kabátot a mostani helyett, az már elég régi és nem a melegségéről híres. Több boltot is végig jártunk majdnem elhagytuk a kesztyűjét, de aztán mégse. Néztünk Lillának nyári szandit, nadrágot és pulcsikat. Végül a kabáttal és a szandállal mentünk haza. Estére megint nagyon, de nagyon elfáradtam.

Csütörtökön, elsején szakadt a víz, nem mentünk ki a temetőbe. Ellenben nem hagyott nyugodni mitől vagyok én mostanában ennyire fáradt. Azt hiszem megvan. Hétfőn megkaptam a szokásos évi céges influenza oltást és a mellékhatások között, a "ritka - 1000 ből 1-10" tüneteknél szerepel, hogy fáradtság. Na, szerintem nekem ez "megvan".  Este ellenben gyújtottunk gyertyát...

Pénteken délelőtt látogattuk meg a sírokat. Kivittük a koszorúkat, virágokat. Sikerült szép időt kifogni, volt rendes parkolóhelyünk, nagyon kényelmesen "megúsztuk" az egészet. Délután Anikó szüleinél találkoztunk a testvérével (és családjával). Kölcsönösen megköszöntöttük egymást az év közben elmaradt szüli-név és egyéb napok miatt. :) Anikó Mamájának "rossz" volt a tévéje. Kérte,hogy próbáljak állítani rajta. Némely adókon zavaros volt a kép. Sajnos finomhangolással nem lehetett meggyógyítani. Ellenben egy hirtelen jött ötlettel és sok-sok szerencsével kiderült, hogy az egy elosztóba dugott szerkezetek zavarják egymást. Itt most egy régi BRG kazettás magnó okozott zavart. Mikor azt véletlenül kihúztam, meggyógyult a kép. Ellenpróba stb és igen sikerült. Ezzel sikerült jó pontot szereznem. :) Anikó mamája CD/DVD-ről nézi a családi képeket és hallgat hangoskönyveket. Szegény már alig lát egy szembetegség miatt, de a TV még elég nagy ahhoz, hogy lássa. Ezért találtuk ki annak idején. Most újra segítséget kért, mert néha nem akart neki működni. Nagyon egyszerű magyarázatot találtam, mikor megkértem, mutassa mit csinál. A megoldás itt is egyszerű volt, az egyik kezében fogta a kapcsolót a másikkal nyomogatja. Így azonban gyakran eltakarta a "szemét", ilyenkor pedig nem működött. Szépen megmutattam mi a baj és azonnal működött minden. Ez neki is jó volt, mert örült, hogy végül is mindent jól csinált és ez - úgy gondolom - nagyon fontos neki és ez így van jól.

Szerző: ALex66

Szólj hozzá!

Címkék: cyborg

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr424889716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása