Ajándék

2012.12.22. 13:54

Napló:

Szokás szerint csak valami pici ajándékot terveztünk egymásnak Anikóval. Már régebb óta emlegette, hogy a kedvenc hajfestékjét újra lehet kapni. Na nem Fehérváron, de az országban. :) Ez a Logona festék, ami egyike a természetesnek mondott termékeknek. Későn tudatosult bennem, hogy mindjárt Karácsony és én még nem vadásztam meg Az Ajándékot! Ebből nagy gáz, de nagyon nagy gáz lesz! Már két napja a délelőttöket azzal töltöttem, hogy megtaláljam azt a boltot, hol lehet kapni, lehetőleg közel legyen hozzánk és ne érezzem magam kifosztottnak. Kiderült, hogy a városban NEM lehet kapni. :( Egy boltot találtam, ahol festéket ugyan nem, de a cég samponját lehet kapni. Éééés, igen, tegnap még mentek Pestre a nagykerbe. Ééés, megígérték, hogy hoznak, nekem. Egyet. Meg vagyok mentve! ... Nem, nem vagyok. Nem volt. Nem kapni. Végem van. :( Nincs happy end. Végül Gergő lett a megmentőm. Lazán megkérdezte, hogy akkor miért nem veszek egy jó parfümöt? Ami volt már rég a múlt-é. Az ötlet jó. Elindultam és igen.... Állok a pultnál, a határozottság mintaképe. "Segíthetek? Öööö, szerintem igen..." Már látszott, hogy ez egy hosszú barátság kezdete. :) "És milyet szeretne? Nem tudom. Milyenje van most? Olyan piros, csúcsos. Márka? Nem tudom." Ezzel határozottan közelebb kerültünk a megoldáshoz. De nem fogom húzni az időt, Versace Versense lett a nyertes. Remélem igazi meglepi lesz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr145008164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása