Felejtés vs Hold

2013.09.18. 12:11

Napló:

Nemrég kivettük a T-home TK-ból a Felejtés c. filmet.

Tettük mindezt úgy, hogy előtte olvastam kritikákat és biza nem voltak biztatóak. Nos, nekünk tetszett. :) Pár napja véletlenül elkaptam kapcsolgatás közben a Hold c. film elejét. Na jó, pár perc hiányzott de sztem ez annyira nem vészes ebben a  filmben. Mivel mindenhol azt írják, hogy a Felejtés ennek a filmnek a koppintása, meg milyen eredeti meg minden, megnéztem. Engem az eredeti Solaris vagy a 2001: Űrodüsszeia hangulatát idézi... a tempójával együtt. :) Ég és föld a kettő hangulata. Mindkettő jó film. Szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr255522039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása