Szekrény saga

2011.03.02. 11:05

Napló:

Tegnap otthon maradtam, pontosabban "Home Office" üzemmódban dolgoztam otthonról.

Sokkal hatékonyabb voltam, mint benn a cégnél. :)  Benn gyakran előfordulnak üresjáratok. Amikor fut egy teszt, vagy hosszabb fordítás. Akkor kínomban pasziánszozok (a Pók változat a kedvencem) vagy nyócezredszer is visszamagyek a Zindexre, hátha az utóbbi 5 percben újabb hír került fel, megy ilyesmik. Ellenben otthon, ezeket az időket mosogatással, ágyazással, pórszívózással, cipő pucolással töltöttem. :) És sikeresen megálltam, hogy a PWI elvigye a "fókuszt". :) Elégedett vagyok magammal. De miért maradtam itthon? Nos, felkerült a "korona" a szekrényre. Meghozták a pácolt léceket és 10 perc alatt a helyére rakták. Háth... lehet, hogy nem kellett volna. :( Tény, hogy sokkal pofásabb az egész, de egy csomó eddig láthatatlan hibát is előhozott. Ilyenek, hogy két elem között van 2-3-5 mm magasság különbség. Most, hogy egy léc került föléjük, látszik. Anikó rendesen ki is volt bukva este. Ráadásul így rohadtúl kijön, hogy az egyik szekrényajtó ferde. Eddig nem is láttuk, de most nagyon csúnya. Egyenlőre nem tudom mi lesz, mert mire Anikó megjött a Kohut -ék már nem dolgoztak. Hmmm...

Mellesleg működik a fogyizás, mert nem feszülnek az ingeim és a télikabátom sem. :) 

PWI-ben mára hírdették meg az új karakterek bevezetését. 1 új faj 2 új típusát vezetik be. Azt hallottam, hogy ehhez új szervert indítanak, a régieken nem lesz elérhető. :( Ez nem tetszik. De sehol nem találtam rendes infót erről. Azért sem tartom ezt valósnak, mert jelenleg 1 változatot lehet letölteni, de most is vannak régi és új szerverek. Na mindegy, este kiderül.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr92703636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása