polcok

2012.10.16. 09:52

Napló:

Vasárnap estére végre hajlandó volt Lilla megosztani velem az elképzelését, hogy szeretné a szekrényéhez kapott két polcot berakatni. Eddig ezek az akasztós rész alján várták, hogy kikerüljenek a csomagolásból. A Tudás birtokában mértem, rajzoltam, fúrtam, porszívóztam. Igazán megfelelő szerszámok nélkül elég pepecs munka, de ez van. Végre elkészültem az első polccal, (igen, teljesen vízszintes lett minden irányban. :) ) megjött Lilla is és Anikó is. Akkor kezdtek el komolyabban gondolkozni azon, hogy az első elképzelés, lehet mégse volt olyan jó. Hurrá! Én a hokedlin ültem és néztem ki a fejemből, Lilla idegesen osztotta az észt (ment volna TV-t nézni) Anikó pedig irányított. Magyarán minden a szokott mederben folyt. Végül sikerült olyan jól összerakni, hogy mi és milyen "lyukak" kellenek, hogy csak egy új polchelyet kellett megcsinálnom, a többi polc valamelyik régi helyre beleillett. :) Most Lilla még "belakja" és ha nem jó, akkor jöhet a következő felvonás.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr574851469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása