fogyik vagy nem fogyik

2012.11.12. 14:22

Napló:

Hmm, úgy tűnik, hogy nehéz mozdulok el erről a súlyról. Már voltam kevesebb, de visszahíztam. Most megint csökkenő a súlyom. Mindössze azt tettem, hogy

szigorúbban vettem az esti evészetet. Ugyanannyit ettem, mint előtte héten, még vacsit is. Ellenben valóban nem ettem délután öt után. A szokásos két szelet kenyeres vacsimat is megettem fél ötkor, legkésőbb. Máskor ezt este hat után, gyakran este nyolckor, a többiekkel együtt ettem. Ezek szerint ez ennyire számít.

Anikó vásárolni volt Lillával, vettek neki blúzt, ami egy jól kinéző pulcsival van összedolgozva. Vettek egy nadrágot is, Anikónak, kell neki, mert mindjárt lesz az érettségi találkozója. :)

Szombaton Anikó Vicával találkozott, megköszöntötte, ha jól emlékszem a szülinapja alkalmából. Ellenben itthon felejtette a szemránckrémet amit kért. :( Ráadásul most úgy néz ki, nem is együtt karácsonyozunk, mert Vica barétnéja Anna fog Vicához jönni.

Osztottunk, szoroztunk és nem veszünk az idén téli gumikat az autóra. Nem fog telleni rá és előre láthatóan nem megyünk autóval sehova. Már rakom félre (mióta az autó megvan) havonta a kocsipénzt, amiből majd az éves szervizt és az ilyen gumicsere meg egyéb költségeket fogjuk fedezni. Apropó autó. Anikó "elhagyta" a kesztyűjét és az az utolsó reményünk, hogy a kocsiban maradt. De csak ezért nem mászunk el a garázshoz, csak ha elég hideg lesz.

Gergő végre hozott egy hármast matekból. :) Mivel az előző évben elhúzták, ez elég szép eredmény. :) Ha a következő ZH-ja is sikeres lesz, megajánlott jegyet kap és nagyon jó. :)

A hátam minden reggel bizsereg, viszket. El kellene mennem dokihoz. Anikó szerint ott van pár barna pöttyöm. :( Ezen kívül úgy tűnik permanensen meg vagyok fázva. Fájnak (nem nagyon, de azért érzem) a veséim és elég gyakran kell kimennem. Néha kapar is a torkom és dádhád is bagyok. Na nem nagyon, de azért mégis.

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr724903360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása