végjáték

2012.12.03. 10:10

Napló:

Szombaton délután Anikó Vicával beszélgetett telefonon. Mikor letette elmondta, hogy

épp a Bricostore-ba mennek, mert végkiárusítás van, mert bezárnak. Erről nem tudtam. :( Mondtam, hogy esetleg meg kellene nézni, hátha van még körfűrész, mert az jó lenne és ki kellene használni a 40-70%-os kedvezményt. Erre telefon Vicának, de nem veszi fel. Persze, vezet, de semmi baj, vele van Judit a barátnéja, csakhogy neki nem tudjuk a számát. Ellenben Judit lányának a száma megvan, így némi körtelefon után fordulnak vissza. Az áruházhoz menet, csak kétszer fordultunk rossz fele így némi városnézés után meg is érkeztünk. Parkolót csak nehezen szereztünk, de Vica megoldotta. :) Bent, hatalmas embertömeg mozgott, ide-oda. Mi is beszálltunk a "játékba". Mire odaértem a szerszámok hűlt helyéhez, már tudatosult bennem, hogy elkéstünk. A tragikus állapotokat tekintve legalább egy napot, ha nem többet. Több mint egy órát ténferegtünk, először én egyedül később Vica is csatlakozott, mert számomra/számunkra nem maradt igazán használható cucc, ellenben Judit talált még harácsolni valót. Ettől függetlenül egy kis csípőfogót és egy gyalukést vettem meg. A gyalukést régebben döntöttem el, az ER-FA-ban. Ott mondta a szakember, hogy az élfóliák igazításához egy kiélezett lemezdarabot használnak. Lelki szemeim előtt lepergett minden olyan ismert tárgy ami kicsit is hasonít egy kiélezett lemezdarabhoz és valamelyeset profin néz ki. Így jutottam a gyalukéshez. Akkor, ott eldöntöttem, hogy az első adandó alkalommal beszerzek egyet, hogy a fóliáim széle ne legyen annyira cakkos. Vica is beszerzett némi kalapácsot, ollót, de a körút igazi győztese Judit volt a cserepeivel és a hólapátjával. Látni kelettl Vica arcát, mikor Judit teljesen természetesen kijelentette, hogy mindezt a szajrét Vica fogja tárolni amíg érte nem megy, mert "hogy néz az már ki, ha ő egy hólapáttal buszozik haza". Végül megtalálták a tuti megoldást. A cucc az autóban aludt és másnap átkerült Judit ismerősének autójába. Az áruházban csak némi kéziszerszámot - főleg csavarhúzókat -, faárukat, tapétát és olajradiátorokat hagytunk. Meg a tömeget...

A bejegyzés trackback címe:

https://alexmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr544944482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása